کشف احشام قاچاق در محور مهاباد- سردشت/ سارقان حرفه ایی در دام پلیس

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی مهاباد از انجام دو عملیات مجزای این انتظامی در راستای برخورد با قاچاق و انتقال دام و دستگیری سارقان حرفه ایی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ستاد، محمد توحیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کردپرس، افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق احشام و دام زنده و سلب تحرک از قاچاقچیان، ماموران پلیس در محور مهاباد - سردشت، به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

او اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو، ۲۵ راس گوسفند قاچاق که فاقد مدارک قانونی و مجوز دامپزشکی و در حال انتقال بودند، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: در این زمینه یک دستگاه خودرو باری توقیف و یک نفر متهم در ایستگاه بازرسی "حمزه آباد" دستگیر شد.

سرهنگ توحیدی، ارزش ریالی محموله کشف شده را حدود یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در جابجایی دام‌ها برای قاچاق آن به خارج از کشور را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین از دستگیری سارقان خانه باغ ها سابقه دار و حرفه ایی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی های پلیس به ۱۱ فقره سرقت در سطح شهرستان مهاباد اعتراف کردند،

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: ارزش کالاهای مکشوفه از مخفیگاه متهمان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا چهار نفر متهم شامل دو سارق و دو مالخر دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

کد خبر 853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha