تکرار تیراندازی به دفاتر حزب دمکرات در حلبچه و سلیمانیه، جدیت نیروهای امنیتی را زیر سوال می برد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- فراکسیون حزب دمکرات در پارلمان کردستان (پارتی) تاکید کرد کە تکرار تیراندازی به سوی دفاتر حزب دمکرات در حلبچه و سلیمانیە، جدیت نیروهای امنیتی در برخورد با عوامل این تیراندازی ها را زیر سوال می برد.

به گزارش کردپرس، امروز جمعه 29 اسفند/19 مارس، منابع خبری در اقلیم کردستان از جمله شبکه تلویزیونی ان. آر. تی، سایت خبری خندان و شارپرس، گزارش دادند که بامداد امروز افراد مسلح ناشناس به سوی ساختمان دفتر حزب دمکرات کردستان (پارتی) در حلبچه، تیراندازی کرده اند.

فراکسیون حزب دمکرات در پارلمان کردستان، در واکنش بە این تیراندازی، طی اطلاعیە ای اعلام کرد کە تاکنون بیش از 70 بار دفاتر حزب دمکرات در مناطق سلیمانیە، حلبچە، گرمیان و راپرین( مناطق تحت کنترل و نفوذ حزب اتحادیە میهنی ونیروهای تحت امر این حزب) هدف حملە و تیراندازی قرار گرفتە اند، اما تاکنون هیچ شخصی در این ارتباط دستگیر نشدە و اقدامی نیز از سوی نیروهای مسئول تامین امنیت مناطق برای مجازات عاملان و آمران این حملات انجام نشدە است.

در این اطلاعیە تاکید شدە کە تکرار حملات و تیراندازی بە سوی دفاتر حزب دمکرات در این مناطق و عدم مجازات عاملین، جدیت نیروهای امنیتی در این مناطق را برای دستگیری عاملان آن زیر سوال بردە و نشان دهندە کوتاهی و بی توجهی آنان بە این مسئلە است.

همچنین آمدە کە تداوم این حملات بە دور از اصول و ارزش ها بودە و نتیجە خوبی بە دنبال ندارد و از نیروهای امنیتی نیز خواستە شدە وظیفە خود را در متوقف ساختن حملە بە دفاتر حزب دمکرات انجام دهند.

فراکسیون حزب دمکرات تاکید کردە کە از طریق کانال های پارلمانی این موضوع را پیگیری کردە و باید این نوع اقدامات متوقف شدە و مسئولینی کە بە آن بی توجە بودە اند، مجازات شوند.

لازم به ذکر است که در اقلیم کردستان، مناطق نفوذ و قدرت احزاب از یکدیگر جدا بوده و اربیل و دهوک جزو مناطق تحت کنترل حزب دمکرات کردستان و سلیمانیه و حلبچه به عنوان منطقه نفوذ و کنترل اتحادیه میهنی محسوب می شود.

کد خبر 6623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha