کشف 474 هزار انواع مواد محترقه در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهاباد از کشف ۴۷۴ هزار و ۱۳۷ عدد انواع مواد محترقه در طول سال جاری در مهاباد خبر داد.

سرهنگ رضا ظهیریان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهاباد یکشنبه (13اسفند) به خبرنگار کردپرس گفت: در طول هفته گذشته عوامل نیروی انتظامی در پنج عملیات جداگانه در سطح حوزه استحفاظی مهاباد موفق شدند تعداد ۳۷۴ هزار و ۱۳۷ عدد انواع مواد محترقه را کشف کنند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ۶ نفر قاچاقچی مواد محترقه دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده شد.

ظهیریان اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۴۷۴ هزار و ۱۳۷ عدد انواع مواد محترقه ارزش ریالی ۹۴ میلیون تومان از قاچاقچیان کشف و با دستور قضایی آنها گردیده است.

سرهنگ ظهیریان افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز عوامل انتظامی در شهرستان مهاباد ۴ هزار و ۵۶۰ عدد انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ریالی ۸ میلیون تومان را کشف کردند.

وی افزود: عوامل انتظامی در هفته گذشته در حین کنترل خودروهای عبوری در جاده های فرعی شهرستان مهاباد به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و در بازرسی از خودرو لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق را کشف و خودرو را توقیف کردند. در همین خصوص دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده شدند.

فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: در راستای مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا عوامل انتظامی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی شهرستان مهاباد به یک دستگاه خودروی عبوری مشکوک و در بازرسی از خودرو ۷۰۸ جفت انواع کفش خارجی در مارکهای مختلف به ارزش ریالی ۱۲ میلیون تومان کشف کردند.

وی گفت: در همین خصوص خودرو توقیف شد و متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده شد.

کد خبر 54909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha