مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد سرقت تجهیزات بیمارستان موقت را تکذیب کرد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: شایعه سرقت تجهیزات بیمارستان موقت را تکذیب می شود و تمامی وسایل موجود در نقاهتگاه مورد نیاز این مرکز بوده و جهت استفاده بیماران به صورت موقت با برچسب اموال بیمارستان موقت به بیمارستان 300 تختخوابی مهاباد منتقل شده است.

به گزارش کردپرس، دکتر امیر بهزاد در گفتگو با روابط عمومی شبکه ضمن تکذیب این شایعه گفت: در پی نشر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر ادعای این مدیریت مبنی بر سرقت اموال بیمارستان موقت توسط تعدادی از اهالی یکی از مناطق شهرستان مهاباد این مدیریت اخبار منتشر شده را کذب محض دانسته و با همشهریان ساکن در این منطقه ابراز همدردی نموده و اعلام می دارد پخش شایعات هدف دار سعی در خدشه دار نمودن همدلی و وحدت و یکپارچگی مردم شهرستان را دارد.

او در ادامه تصریح کرد: با توجه به مصاحبه اعضاء هیات امنای بیمارستان و مسئولین بیمارستان امام خمینی و انتشار آن در خبرگزاری های محلی مهاباد تمامی وسایل موجود در نقاهتگاه مورد نیاز این مرکز بوده و جهت استفاده بیماران به صورت موقت با برچسب اموال بیمارستان موقت به بیمارستان 300 تختخوابی مهاباد منتقل شده و پس از رفع مشکل بیماری مجددا به هیات امنای بیمارستان ارجاع داده می شود.

بهزاد افزود: نشر چنین شایعاتی سبب ایجاد حاشیه و دور شدن از رسالت شبکه بهداشت ودرمان جهت ارتقای سلامت شهروندان می شود لذا از عموم شهروندان گرامی خواهشمندیم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ارتقای سلامت جامعه این شبکه را یاری نمایند زیرا تنها راه غلبه بر بیماری کووید19 رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پایان اظهار داشت: شهروندان گرامی و مردم فهیم شهرستان مهاباد اخبار صحیح را از رسانه های رسمی داخلی پیگیری نمایند.

کد خبر 507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha