شهید کاظمی آشتیانی الگوی علمی جوانان است

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: شهید کاظمی آشتیانی باید به عنوان الگوی علمی جوانان بیش از پیش به جامعه شناسانده شود.

به گزارش کرد پرس، اکبر اسدیدر مراسم اختتامیه همایش مسابقه پویش پیامکی رویش جهادی که به مناسبت هفته جوان و به همت معاونت فرهنگی استان کردستان برگزار شد، گفت: این برنامه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف معرفی شهید کاظمی آشتیانی، موسس مرکز رویان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: شهید آشتیانی تاثیر زیادی بر رشد علمی کشور داشته و یکی از نیروهای موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که با کمترین امکانات توانست بهترین ها را در عرصه علمی کشور رقم بزند.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان، تواضع و فروتنی شهید کاظمی را بارزترین ویژگی این شهید بزرگوار در کنار حرکت در مرزهای دانش و علم و کسب جایگاه ویژه برای ایران عنوان کرد و افزود: معرفی این شخصیت ها و آشنایی جوانان با چنین الگوهایی وظیفه همه است.

اسدی ادامه داد: شخصیت ها و شهدای انقلاب اسلامی، توانسته اند که در برهه های مختلف افتخار آفرینی کنند و جایگاه ایران را در دنیا ارتقاء دهند.

وی یادآور شد: دشمن درصدد ضعیف کردن روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوانان ایرانی است اما به برکت حضور جوانان کشور، در حوزه های مختلف توطئه دشمنان خنثی شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان بیان کرد: امید است با تداوم چنین برنامه هایی بتوان قدردان شهدای انقلاب باشیم و مسیر آنها را ادامه دهیم.

هیچ نسلی به اندازه نسل جوان برای آینده کشور کارساز نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با تاکید بر اینکه، هیچ نسلی به اندازه جوان نمی تواند برای آینده امروز کشور کارساز باشد، گفت: وجود بیکاری و مشکلات زیاد در جامعه قابل انکار نیست، اما باید به واسطه همین نسل جوان کوشید که امنیت موجود را حفظ کرد.

عبدالله رشیدی پور اظهار کرد: یاد و خاطره شهید والامقام کاظمی آشتیانی برای ایران اسلامی افتخار است و باید بیش از پیش این شهدا برای جوانان به عنوان الگو معرفی شوند.

وی افزود: به کارگیری دانش و تحصیلات در راه اعتلای جامعه اهمیت زیادی دارد که برای تحقق این امر باید شخصیت هایی همچون کاظمی آشتیانی الگوی جامعه و محصلان قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان ادامه داد: ابر قدرت های جهان تا کنون با توطئه های زیادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران دشمنی کرده اند، اما تاکنون به واسطه و پشتوانه جوانان علمی و چهره های برجسته کشور بی تاثیر بوده است.

رشیدی پور با تاکید بر اینکه، هیچ نسلی به اندازه جوان نمی تواند برای آینده امروز کشور کارساز باشد، یادآور شد: وجود بیکاری و مشکلات زیاد در جامعه قابل انکار نیست، اما باید به واسطه همین نسل جوان کوشید که امنیت موجود را حفظ کرد.

کد خبر 43654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha