آغاز رقابت های مچ اندازی قهرمانی و انتخابی تیم ملی بانوان در سنندج

مسابقات مچ اندازی قهرمانی و انتخابی تیم ملی بانوان کشور از روز گذشته به میزبانی سنندج آغاز به کار کرد.

به گزارش کرد پرس، ششمین دوره مسابقات قهرمانی مچ اندازی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی بانوان به میزبانی سنندج آغاز به کار کرد در روز نخست رقابت ها ورزشکاران رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید پیکارهای خود را برگزار کردند.

در این مسابقات که از روز گذشته در سنندج آغاز شده است ۱۶۰ بانوی ورزشکار از ۱۵ استان کشور حضور دارند و به مدت سه روز باهم رقابت خواهند کرد.

تیم مچ اندازی استان کردستان با 26 ورزشکار در این مسابقات حضور دارد و ورزشکاران حاضر در چهار بخش نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان تا روز سه شنبه 16 اسفندماه هفته باهم زورآزمایی می کنند.

گفتنی است؛ رقابت های بخش بانوان فردا سه شنبه 16 اسفند به پایان خواهد رسید و مسابقات در بخش آقایان از روز چهارشنبه 17 اسفند ماه آغاز خواهد شد.

با اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور نفرات برتر این دوره از رقابت ها در قالب تیم ملی مچ اندازی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور اعلام کرد که مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان و آقایان آسیا اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و استان کردستان یکی از گزینه های مطرح برای میزبانی این مسابقات است.

کد خبر 43578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha