واکنش ٢ نماینده آذربایجان غربی در مجلس به مسمومیت مشکوک دانش آموزان

سرویس آذربایجان غربی- نمایندگان مهاباد و ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص بروز اتفاقات چند روز گذشته در مدارس سراسر کشور و مسمومیت مشکوک دانش آموزان به رییس جمهور و وزرای کشور تذکر داده و خواستار در اختیار قرار دادن نتایج تحقیقات برای مردم شدند.

به گزارش کردپرس، پس از مسمومیت های سریالی و مشکوک دانش آموزان دختر در چندین مدرسه و در استان های مختلف کشور، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در صحن علنی مجلس به رئیس جمهور و وزرای بهداشت و آموزش و پرورش تذکر داد.

محمودزاده در تذکر شدید اللحن خود خطاب به آقایان رئیسی، وحیدی، عین الهی و نوری گفت: ضرورت دارد سریعا دلایل بروز اتفاقات ناگوار چند روز گذشته در مدارس و مسمومیت مشکوک دانش آموزان که باعث اعتراض و تبعات منفی در داخل و خارج از کشور شده شفافسازی شود و ضمن جلوگیری از ادامه آن با عوامل این جنایت برخورد قاطع گردد.

در همین خصوص وحید جلال زاده نماینده ارومیه و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خواستار در دسترس قرار دادن نتایج تحقیقات پیرامون مسمومیت دانش آموزان برای عموم مردم شد.

وحید جلال زاده در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث مسمومیت دانش آموزان، گفت: ملت عزیز ایران اسلامی، فرزندان شما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حوادث مرتبط با مسمومیت دختران دانش آموز را با قید فوریت در دستورکار خود قرار دادند.

نماینده ارومیه در مجلس ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی از همان روزهای اول به ما در کمیسیون امنیت ماموریت دادند تا موضوع را پیگیری کنیم، برگزاری جلسات با همه مسئولان بهداشتی، آموزشی، اطلاعاتی و امنیتی و اصرار بر پیگیری سریع و شناسایی عوامل این اقدام غیرانسانی همچنان در دستورکار این کمیسیون قرار دارد و هرگونه نتایج از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت و یا عوامل نفوذی دشمنان قطعا در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای شناسایی و کشف ابعاد مختلف این رخداد در دستورکار کمیسیون و مجلس قرار دارد. همکاران این موضوع را مطمئن باشند. از همه مسئولان و همکاران عزیز و آحاد ملت می خواهیم ضمن مراقبت از خلق شایعات، کمک کنند تا دشمنان ملت که از هر حادثه ای برای ایجاد تشنج و تشویش افکار عمومی بهره می گیرند در این مورد نیز ان شاءالله ناکام بمانند و نتوانند به پیچیده شدن این موضوع دست یابند.

کد خبر 43503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha