پیشرفت در گفت و گو های اربیل و بغداد پیرامون قانون نفت و گاز

سرویس عراق و اقلیم کردستان_اقلیم کردستان اعلام کرد گفت و گو های میان اربیل و بغداد پیرامون پیش نویس قانون نفت و گاز پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش کردپرس به نقل میدل ایست نیوز:.اقلیم کردستان اعلام کرد گفت و گو های میان اربیل و بغداد پیرامون پیش نویس قانون نفت و گاز پیشرفت خوبی داشته است.
به گزارش «شفق نیوز» «جوتیار عادل» سخنگوی دولت اقلیم کردستان در صفحه فیسبوک خود نوشت که گفت و گوهای میان اربیل و بغداد پیرامون پیش نویس قانون نفت و گاز پیشرفت خوبی داشته است.
این اظهارات سخنگوی اقلیم کردستان در پاسخ به شایعاتی است که رسانه های داخلی عراق گفته بودند که دولت فدرال عراق بیشتر پیشنهادهای هیئت مذاکره کننده اقلیم کردستان پیرامون تهیه پیش نویس قانون نفت و گاز را نپذیرفته است.
روز گذشته منابع عراقی از آغاز مجدد گفت و گوها میان دولت فدرال عراق و اقلیم کردستان، از طریق سفر هیئتی به بغداد برای پایان دادن به موضوعات مهم و باقی مانده میان دو طرف در هفته جاری خبر دادند.
این منابع افزودند: هیئت اقلیم کردستان تا پایان هفته جاری در بغداد خواهد ماند و نشست هایی را با وزرای نفت و دارایی درباره طرح قانون بودجه فدرال و تعیین سهم اقلیم کردستان از آن و نیز وضع قانون نفت و گاز که سامان دهنده روابط میان اربیل و بغداد است، برگزار خواهد کرد.

کد خبر 43273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha