ENKS در عفرین و جندرس دفتر نمایندگی دایر می کند

سرویس سوریه - شورای میهنی کردهای سوریه(ENKS) با برگزاری نشستی از تصمیم خود برای دایر کردن دفاتر محلی ENKS در عفرین و جندرس و فعال نمودن نقش و ماموریت آنها در این مناطق خبر داد.

به گزارش کردپرس، شورای میهنی کردهای سوریه(ENKS) با برگزاری نشستی تصمیم گرفت که دفاتر محلی ENKS را در عفرین و جندرس افتتاح کند و نقش و ماموریت ENKS را در آن مناطق را فعال کند.

بە نوشتە آژانس خبری پیام‌کرد، مقامات ENKS امروز طی بیانیه‌ای اعلام کردند که ENKS نشست عادی خود را در ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ در شهر قامشلی برگزار کرد و در این نشست وضعیت ویرانگر زلزله در مناطق شمال و غرب سوریه به ویژه در عفرین و جندرس، مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست، فعالیت‌هایی که ENKS در زمینه زلزله انجام داده، همچون ارسال نامه به سازمان ملل متحد و دولت‌های بسیاری از کشورها و تقاضای ارائه کمک و تیم‌های امدادی لازم از طرف آنها و اعلام مناطق زلزله‌زده به عنوان مناطق فاجعه‌زده تا زمان ارسال کمک‌های بین‌المللی از طرف آنها، مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه، ENKS از اقلیم کردستان عراق، مسعود بارزانی و سازمان خیریه بارزانی برای حضور در میان زلزله‌زدگان و به‌ویژه اینکه کمک‌های خود را به عفرین و جندرس رسانده‌اند، تشکر کرد.

همچنین ENKS در نشست خود تصمیم به افتتاح دفاتر محلی ENKS در عفرین و جندرس گرفت تا نقش این دفاتر را در منطقه برای کمک به آسیب‌دیدگان، خسارات به وجود آمده و تخلفاتی که بر آن مناطق تأثیر می‌گذارند، فعال کند.

کد خبر 43004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha