حضور چشمگیر مردم استان ایلام در راهپیمایی چهل و چهارم

سرویس ایلام - همگام با مردم در تمام نقاط کشور، مردم استان ایلام با حضور چشمگیر خود در جشن چهل و چهارم پیروزی انقلاب اسلامی این روز در تمام شهرستانها گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، تمام شهرستانهای استان ایلام امروز شنبه شاهد حضور مردم استان ایلام از دهلران و آبدانان و بدره و دره شهر، تا مهران و ملکشاهی و ایلام و چوار و هلیلان و چرداول و سیروان بود.

در مرکز استان سخنران ویژه حاجی‌بابایی نماینده همدان و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم بود.

وی در سخنانش ضمن تبیین شرایط امروز ایران، منطقه و جهان، در بخشهای مختلف سخنانی خطاب به دشمنان ملت ایران، خطاب به جوانان و نوجوانان و خطاب به مسئولان ایراد کرد.

او گفت: مردم ایران، انقلاب به روایت شهید سلیمانی و رهبر را می‌خواهند. کسانی که برای اسلام و مردم حرف می زنند کسانی که همه چیز خود را فدای انقلاب می کنند انقلابی واقعی هستند.

وی تاکید کرد: انقلابی گری با جیب پر کنی متفاوت است.

حاجی بابایی گفت: این مردم مشکل معیشت دارند و دولت هم دارد کار می کند، همه ما پشت دولت قرار می گیریم که کارها درست شود. نظام و دولت به دنبال عدالت هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی، اسلام و رهبرشأن را دوست دارند. مردم مشکل معیشتی دارند و قبول داریم که حق با مردم است و این سخن رهبری و سخن شهیدان است.

وی افزود: آمریکا در پی مجازات ملت ایران است چرا که این ملت و آحاد مردم یک حرف بیشتر نمی زنند و می گویند ما انسان هستیم و نمی‌خواهیم شهروند درجه دو جهانی باشیم بلکه ما شهروند درجه یک هستیم.

او گفت: دولت برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ بیش از ۷۰ میلیارد دلار فراوردهای نفتی را صادر کرده است و دشمنان نمیخواهند مردم ایران دستشان به دهنشان برسد و رفاه داشته باشند چرا که در آن صورت نمی‌توانند بر ما سلطه داشته باشند.

حاجی بابایی تصریح کرد: امروز مردم ایران نشان دادند آمریکا باید بپذیرد که ایران یک قدرت در سطح جهان است.

کد خبر 42643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha