معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایلام به مدیران دفاتر گردشگری عراق

سرویس ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به دفاتر گردشگری کشور عراق خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری کردپرس، در اولین روز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران جلسه ای با حضور فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و مدیران دفاتر خدمات گرشگری کشور عراق برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: در این جلسه برای آشنایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و زمینه‌های ورود گردشگری سلامت، طبیعت‌گردی و ماجراجویانه با مدیران دفاتر خدمات گردشگری کشور عراق شامل شهرهای حله، نجف و بغداد توافقاتی انجام شد.

شریفی گفت: شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ایلام، استفاده از ظرفیت بازار کشور هدف (کشور عراق) برای توسعه گردشگری استان مخصوصاً گردشگری سلامت و میزان شناخت و حجم تقاضا در بازار هدف از دیگر اهداف برگزاری این جلسه با مدیران دفاتر خدمات گردشگری عراق بود.

او تصریح کرد: با توجه به هم‌مرز بودن استان ایلام با کشور عراق حضور گردشگران عراقی در استان علاوه بر معرفی جاذبه‌های تاریخی و صنایع‌دستی برای بخش خصوص سودآوری به همراه دارد.

کد خبر 42475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha