دستگیری عاملان تیراندازی در میدان ماداکتو دره شهر

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عاملان تیراندازی چند روز گذشته به احدی از مأموران انتظامی شهرستان دره شهر در میدان ماداکتو این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری، کردپرس سردار دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع تیراندازی با سلاح جنگی در چند روز گذشته به سمت واحد گشت پاسگاه انتظامی اَرَمو و مجروحیت احدی از مأموران در میدان ماداکتو دره شهر بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد در چند روز گذشته با وجود شناسایی متهم اصلی و محل اختفای وی، تلاش جهت روشن شدن دیگر زاویای تیراندازی با دستور کار شناسایی همدستان احتمالی متهم با تشکیل تیم ویژه ای ادامه یافت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از بررسی های اطلاعاتی مشخص شد علاوه بر عامل تیرانداز، سه نفر دیگر نیز که به نوعی در تهیه، تدارک و فراری دادن متهم دست داشته اند شناسایی شدند.

او گفت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی های قضائی و در یک عملیات ضربتی و بازرسی همزمان از محل اختفاء متهمان موفق شدند علاوه بر دستگیری عامل اصلی تیراندازی سایر همدستان متهم را دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح كلاشينكف تاشو را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از متهمان علت و انگیزه تیراندازی به سمت مأمورین را تحت تاثیر قرار گرفتن در فضای مجازی و تبلیغات رسانه های معاند عنوان کردند.

سردار القاصی مهر عنوان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر معرفی و از آن طریق برخورد قضایی متناسب با میزان مشارکت در ارتکاب جرم صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی با قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی جامعه امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند بصورت مقتدرانه و در چهارچوب قانون و بدون اغماض در کمترین زمان ممکن برخورد خواهد کرد.

کد خبر 40360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha