انتقاد نماینده مهاباد از تصمیم برای جابجایی فله ای مدیران

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: متاسفانه بر خلاف شعاررئیس جمهور مبنی بر تشکیل دولت فراگیر ملی در روزهای اخیر با دستور استاندار آذربایجان غربی تمام مدیران شهرستانی در مهاباد در لیست جابجایی قرار گرفته اند این موضوع ایجاد شائبه تسویه حساب سیاسی دولت را در اذهان شکل داده است.

به گزارش کردپرس، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص سوالی کتبی خود از رئیس جمهور و وزیر کشور به کردپرس اظهار کرد: این اقدام باعث حذف مدیران توانمند و موفق از دایره مدیریت در شهرستان شده و ضمن ایجاد دغدغه و نگرانی در بین مردم، این شائبه را نیز ایجاد کرده که دولت کنونی بنا دارد به تسویه حساب سیاسی در حد مدیران جزء شهرستانی اقدام کند.

او ادامه داد: دولت جناب رئیسی نه تنها شعار خود مبنی بر "تشکیل دولت فراگیر ملی" را عملی نکرده بلکه در اقدامی نادر و عجیب به حذف مدیران شهرستانی به بهانه خودی و غیرخودی اقدام کرده است که این امر نه تنها باعث ایجاد تنش در شهرستان‌ها بلکه باعث عقب افتادگی بیشتر این مناطق به علت انتخاب مدیران ناتوان بدون سابقه و با عجله بسیار خواهد بود.

نماینده مهاباد تاکید کرد: به نظر می‌رسد این رفتار مسئولین ارشد استانی بعد از انتقادات اینجانب نسبت به نحوه برخورد دولت با مردم معترض شدت گرفته است به عنوان مثال در یک هفته اخیر ۱۰ مدیر شهرستان مهاباد را وادار به استعفا کرده و با عجله و فشار فراوان نسبت به انتخاب سرپرست ادارات مربوطه اقدام کرده‌اند.

محمودزاده خطاب به وزیر کشور افزود: جناب آقای وحیدی این چه شیوه مدیریت است؟ آیا می خواهید در دولت فراگیر ادعای خود، سرایداران ادارات را نیز عوض کنید؟ آیا کشور فقط متعلق به عده‌ای خاص است و تسویه حساب‌های سیاسی را به سطح پایین مدیران جزء شهرستان ها کشانده ایند؟ اینطور می خواهید به گفته خودتان ریل توسعه کشور را در مدار حرکت قرار بدهید؟

نماینده مهاباد در پایان سوال می‌کند: چه دولتی را سراغ دارید وقتی دولت را تحویل بگیرد مدیران شهرستان های کوچک و دور افتاده را هم در دولت خود تحمل نکند و اقدام به جابجایی شبانه و دسته جمعی مدیران شهرستان بدون اطلاع قبلی نمایند و در اصل کودتای اداری در کشور، شهرها و بخش های کوچک ایجاد کند؟/.

کد خبر 39996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha