تأکید نمایندگان ایلام بر ارتقای آسمان آباد به بخش

سرویس ایلام - سارا فلاحی و علی اکبر بسطامی، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی طی یک بازدید چند ساعته از دهستان آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول، بر ارتقای آن به بخش به عنوان مطالبه اصلی مردم این منطقه تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی و علی اکبر بسطامی، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به اتفاق فرماندار چرداول و تعدادی از مدیران کل و معاونین دیداری چند ساعته با مردم دهستان آسمان آباد داشتند و به صورت چهره به چهره مطالبات آن‌ها را شنیدند و عمده‌ترین مشکلات آنها را جهت طرح در مجلس شورای اسلامی احصا کردند.

نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس یازدهم از روستاهای وارگه، فاطمیه، جان جان، کل کل، باسکله، صیدنظری و... دیدار کردند و گفتگو کردند.

علاوه بر مشکل اشتغال و بیکاری جوانان تحصیل‌کرده، اصلی‌ترین مطالبه مردم آسمان آباد ارتقای این دهستان به بخش در حوزه تقسیمات کشوری بود. آنها با حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت و دارا بودن ظرفیت‌های مناسب شرایط این ارتقا را دارند و نمایندگان ایلام نیز بر این مطالبه مردمی صحه گذاشته و قول دادند برای انجام این مهم از هیچگونه تلاشی کوتاهی نکنند.

چهاربانده شدن جاده آسمان آباد و روکش آسفالت، اجرای کامل طرح هادی در روستاها، مشکل کندی اینترنت، نداشتن امکانات و باشگاه ورزشی با وجود اعطای زمین مناسب از طرف اهالی، پیگیری احداث سد چناره، آبیاری قطره‌ای، مشکلات ایجاد شده بین بنیاد مسکن و مردم در خصوص ادعای مالکیت بنیاد مسکن و جلوگیری از ساخت و سازهای جدید، رعایت نشدن سهم مردم آسمان آباد در مدیریت استان و... از دیگر مشکلاتی بود که مردم آسمان آباد بدون واسطه با نمایندگان خود در خانه ملت در میان گذاشتند.

کد خبر 3810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha