4200 خودروی عمومی در کردستان رایگان دوگانه سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از مرداد سال ۱۳۹۹ تاکنون 4 هزار و ۲۰۰ خودروی عمومی در مناطق مختلف استان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شده است.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی با اشاره به استقبال خوب شهروندان کردستانی از اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودرو، گفت: در حال حاضر 7 مرکز در استان کار دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی را انجام می دهند.

وی اظهار کرد: هم اکنون 3 مرکز در سنندج، ۲ مرکز در بیجار و در شهرهای سقز و قروه هم هر کدام یک مرکز نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی به دوگانه سوز اقدام می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار) از مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در استان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح، شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.

نوکانی با اشاره به تداوم اجرای طرح ‌رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از صاحبان خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی ‌خواست در سامانه https://gcr.niopdc.ir ‌ ثبت نام کنند تا زمان تبدیل به دو ‌گانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند در غیر این صورت سهمیه اعتباری آنها کاسته ‌شده و همانند خودروهای عادی به آنان سهمیه سوخت تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 33410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha