نشست نخست وزیر عراق با شماری از فرماندهان دستگاه های امنیتی این کشور

سرویس عراق اقلیم کردستان - نخست وزیری و فرماندهی نیروهای مسلح عراق نشستی را با برخی از فرماندهان دستگاه های امنیتی و با حضور وزرای دفاع و کشور عراق برگزار کرد.

به گزارش کردپرس به‌ نقل از پایگاه‌ خبری – تحلیلی میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیری و فرماندهی نیروهای مسلح عراق نشستی را با برخی از فرماندهان دستگاه های امنیتی و با حضور وزرای دفاع و کشور عراق برگزار کرد.
الکاظمی در این نشست به بررسی راه های ارتقای سطح عملکرد دستگاه های امنیتی و نظامی و همچنین ایجاد استراتژی هایی برای اصلاح سیستم امنیتی عراق پرداخت تا بهترین نتایج در راه حفاظت از امنیت و ثبات کشور را تضمین کند.
ایجاد زیرساخت های جدید برای کار دستگاه های امنیتی عراق بر اساس پایه های علمی جدید از دیگر مسائل مورد بررسی در این نشست بود.
نخست وزیر عراق همچنین بر اهمیت تمرکز بر آموزش و افزایش سطح استفاده از تکنولوژی جدید در دستگاه های امنیتی و نظامی که به نیازهای فعلی و آتی عراق پاسخگو باشد تاکید کرد.
وی همچنین بر ایجاد چشم اندازی در چارچوب اصلاحات که امنیت شهروندان و امنیت دستگاه های دولتی و نهادهای آن را به یک اندازه در نظر بگیرد تاکید کرد.

کد خبر 318061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha