34 واحد تولید ماسک در ایلام فعالیت دارند

سرویس ایلام - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: پیگیری های لازم برای تامین ۲ و نیم میلیون مترمربع پارچه مخصوص انجام شده و 34 واحد تولید ماسک در ایلام فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا محمدرحیمی از برنامه ریزی‌های لازم برای تولید ماسک در فصل پاییز خبر داد و گفت: واحدهای صنفی تولید کننده از طریق بسیج اصناف در سامانه ای ثبت شده و جهت تهیه مواد اولیه (پارچه‌مخصوص) به شرکت بافتینه در استان همدان معرفی می شوند.

رئیس سازمان صمت استان تصریح کرد: در مرحله اول ۵۸۰ هزار متر مربع پارچه برای تولید تعداد ۹۰۰ هزار ماسک تهیه شد که با همکاری بسیج اصناف استان پیگیری های لازم برای تامین ۲ و نیم میلیون مترمربع پارچه مخصوص انجام شده و مشکل خاصی در خصوص تامین‌ماسک در استان نخواهیم داشت.

محمدرحیمی با بیان اینکه ۷۰ درصد واحدهای صنفی استان در ایام کرونا دچار آسیب و خسارت مالی شدند، عنوان کرد: بر اساس آمار موجود تا کنون 3462 متقاضی جهت دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه موجود ثبت نام کرده‌اند که برای این تعداد ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده است و تا کنون ۱۱۸ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به واحدهای صنفی استان پرداخت شده است.

کد خبر 317339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha