مصرف روزانه 4 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در کردستان

سرویس کردستان - سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه بیش از 4 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در این استان مصرف می‌شود.

به گزارش کرد پرس، محسن معانی گفت: در سال گذشته بیش از 179 میلیون لیتر نفتگاز یورو 4 در استان توزیع و مصرف شده که این میزان مصرف نسبت به سال 99 با رشد 57 درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌ها و اهداف شرکت نفت کردستان، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل، همکاری و ارتباط مطلوب با سایر ادارات استان در خصوص خدمات مرتبط با تامین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی، خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت 88 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 54 باب جایگاه سی‌ان‌جی در استان، از آمادگی همه‌جانبه پرسنل منطقه برای تحویل به موقع نیازهای مردم استان در خصوص فرآورده‌های نفتی خبر داد.

معانی افزود: امیداواریم در استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی، تولیدی و حمل و نقل خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 4 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در سطح استان مصرف می‌شود، ادامه داد: هم اکنون 230 دستگاه نفتکش در قالب 6 شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در ناوگان حمل ونقل منطقه مشغول به تامین و توزیع فراورده‌های نفتی است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، کشاورزی و ... در بستر نرم افزار‌های الکترونیکی در استان اشاره کرد و یادآور شد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق حقوق شهروندی، توزیع نفت سفید و گاز مایع خانوارهای استان، نفتگاز بخش کشاورزی به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه سالیانه در کارت‌های بانکی آنها شارژ می‌شود.

کد خبر 30562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha