ابراز خوشبینی جنل انرژی نسبت به آینده صنعت نفت اقلیم کردستان

سرویس جهان- شرکت جنل انرژی اعلام کرد فعالیت نفتی در اقلیم کردستان عراق با وجود خطرات موجود آینده خوبی دارد.

به گزارش کردپرس، شرکت نفتی جنل انرژی که در چندین میدان نفتی اقلیم کردستان عراق فعالیت دارد و میزان تولید روزانه نفت خام توسط این شرکت در اقلیم کردستان بیش از یکصد هزار بشکه گزارش شده است، نسبت به آینده همکاری با این منطقه ابراز خوشبینی کرده است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد با مشکلات ناشی‌ از ریسک فعالیت نفتی در اقلیم کردستان عراق مشکلی ندارد. این شرکت ثبت شده در لندن که دفتر عملیاتی آن در آنکارا قرار دارد، گفته است با دولت اقلیم کردستان عراق بر سر برخی قراردادهای نفتی مشکل پیدا کرده است اما این مسئله تاثیری در آینده حضور این شرکت در این منطقه ندارد.

شرکت جنل انرژی گفته است رابطه خوبی با دولت اقلیم کردستان دارد و اختلاف نظر بر سر فعالیت در دو میدان نفتی بناباوه و میران نتوانسته است همکاری در دیگر میدان ها را تحت تاثیر قرار دهد.

بیل هیگز، مدیر عامل این شرکت نیز از افزایش تولید نفت در اقلیم کردستان عراق خبر داده است. جنل انرژی در این بیانیه گفته است وارد بیستمین سال فعالیت خود در اقلیم کردستان شده است.

این شرکت گفته اسIت به دنبال گرفتن خسارت از اقلیم کردستان در دادگاه بین المللی حکمیت لندن، به دلیل پایان دادن یک طرفه اربیل به دو قرارداد نفتی با این شرکت است.

کد خبر 29205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha