۲۶۸ اثر به جشنواره گاز و رسانه در کردستان ارسال شد

سرویس کردستان - دبیر جشنواره گاز و رسانه در کردستان گفت: ۲۶۸ اثر در بخش‌های مختلف گزارش، مصاحبه، عکس و فیلم به این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش کرد پرس، توفیق مفاخری با بیان اینکه بیشترین تعداد خبرها مربوط به بخش خبر بوده است، گفت: شیروان یاری در بخش گزارش و خبر، سیدعلی مدنی در بخش فیلم، مسعود مرادسلیمی بخش عکس و اسعد فرهادی در بخش‌های ویژه و مصاحبه، داوران این جشنواره بودند.

وی زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را شنبه ۱۴ اسفند اعلام کرد و افزود: این رویداد فرهنگی با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات شرکت گاز و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و رعایت ایمنی در مصرف گاز برگزار می شود.

دبیر جشنواره گاز و رسانه در کردستان اظهار کرد: آثاری قابلیت شرکت در این رویداد رسانه‌ای را داشتند که از یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در یکی از نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

مفاخری با بیان اینکه این جشنواره دارای بخش ویژه «گاز و رعایت الزامات ایمنی» است، ادامه داد: شرکت در تمام بخش‌های این رویداد رسانه‌ای آزاد بود و شرکت‌کنندگان می‌توانستند برای هر بخش پنج اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

وی یادآور شد: به نفر اول در هر بخش، تندیس، لوح تقدیر و مبلغ نقدی ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم، لوح تقدیر و مبلغ نقدی هشت میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ نقدی ۶ میلیون ریال اهدا می شود.

کد خبر 28443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha