دولت سیزدهم عزم جدی برای توسعه پایدار کردستان دارد

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای توسعه پایدار کردستان دارد و در راستای نیل به این مهم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و کارهای زیرساختی متعددی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در نشست با اعضای مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: کردستان استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در اختیار دارد و باید با همدلی و تعامل از تمام این ظرفیت‌های بهره‌برداری شود.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم عزم جدی برای توسعه پایدار کردستان دارد و در راستای نیل به این مهم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و کارهای زیرساختی متعددی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار کردستان به نگاه ویژه دولت به استان اشاره کرد و افزود: در همین چند ماه اخیر گام‌های اساسی در مسیر توسعه و پیشرفت استان برداشته شده است و آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان یکی از این اقدامات به شمار می رود.

زارعی کوشا با اشاره به اختصاص اعتبارات ویژه و خاص به کردستان، ادامه داد: از محل اعتبارات خشکسالی مبلغ بیش از ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد که کردستان رتبه اول کشور را در این زمینه کسب کرده است.

وی به اخذ مجوز واردات وسائل نقلیه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری‌ها و راهداری اشاره کرد و یادآور شد: این مهم گام اساسی در راستای ارتقاء خدمت‌رسانی این نهادها و ادارات به مردم استان کردستان است.

استاندار کردستان بر لزوم تعامل و همدلی دولت و مجلس در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرد و بیان کرد: افزایش تعامل و همدلی بین دولت و مجلس در استان کردستان یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

زارعی کوشا گفت: انتظار داریم که در سایه همکاری‌های موثر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم زمینه افزایش اعتبارات کردستان در تمامی بخش ها را فراهم کنیم و به همین دلیل این مهم باید به صورت ویژه تقویت شود.

وی به روند تغییرات مدیریتی در ادارات و سازمان‌های دولتی استان اشاره کرد و افزود: تلاش در راستای بکارگیری مدیران جوان و انقلابی اولویت اصلی دولت در کردستان است و خوشبختانه این مهم از ابتدای کار مورد توجه بوده و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

کد خبر 28442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha