عدالت در اعطای مجوز رسانه ها رعایت نمی شود

سرویس آذربایجان غربی- نماینده بوکان در مجلس ضمن انتقاد از وضعیت بیمه خبرنگاران و رعایت نشدن عدالت در اعطای مجوز رسانه های خبری گفت: درحالی که کمبود اعتبارات را به عنوان علت راکد ماندن فعالیتهای فرهنگی مطرح می کنند که ٥هزار تن کاغذ یارانه ای به نشریه ای تعلق گرفته که اصلا چاپ نشده است!

به گزارش کردپرس، از خانه ملت؛ انور حبیب زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی بوکان گفت: شناسایی نقاط ضعف و نقاط قوت در عرصه فرهنگ، تهیه و تدوین برنامه ها و راهکارهای کارشناسی شده از وظایف شورای فرهنگ عمومی است که متاسفانه اجرایی نشده است.

اواز عدم تاثیرگذاری شورای فرهنگ عمومی به شدت انتقاد کرد و گفت: در حالی که یکصدو پنجاه و یکمین جلسه این شورا برگزار می شود که نتایج این جلسه ملموس و عینی نیست.

حبیب زاده در ادامه در حالی که فضای مجازی را فضایی رها شده خواند، گفت: وضعیت نابه سامان فضای مجازی هم به خانواده ها آسیب رسانده و هم زمینه را برای تخریب مسئولان فراهم کرده است.

نماینده بوکان در مجلس ضمن انتقاد از وضعیت بیمه خبرنگاران و رعایت نشدن عدالت در اعطای مجوز رسانه های خبری گفت: درحالی که کمبود اعتبارات را به عنوان علت راکد ماندن فعالیتهای فرهنگی مطرح می کنند که پنج هزار تن کاغذ یارانه ای به نشریه ای تعلق گرفته که اصلا چاپ نشده است و ماهیانه 16میلیون تومان یارانه رسانه ای به افرادی تعلق گرفته که مشغول تخریب مسئولان هستند.

او ادامه داد: این یارانه های نقدی و کاغذ باید به افرادی تعلق می گرفت که به معنای واقعی به فعالیت فرهنگی و رسانه ای مشغول هستند.

حبیب زاده در پایان ضمن انتقاد از عدم احیای سینمای بوکان و وضعیت سالن سیمرغ خواستار تغییر در چارت سازمانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان شد و گفت: چهار کارمند پاسخگوی نیاز یک شهرستان 300 هزار نفری نیست./

کد خبر 28133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha