رتبه اول بانک ملی ایلام در پرداخت وام ازدواجی

سرویس ایلام - رییس شورای هماهنگی بانک های استان ایلام در گفتگو با کردپرس از کسب رتبه اول این بانک در استان و کشور در زمینه پرداخت وام ازدواجی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، طالب یاسمی عملکرد بانک های استان ایلام را در مجموع و نسبت به سایر استانهای کشور عالی است و بانکهای ما در تمام زمینه ها پیشرو هستند.

او گفت: چه در پرداخت وام ازدواجی، وام ودیعه مسکن، تسهیلات تبصره ۱۸، حمایت از تولید، تبصره ۱۶ قرض الحسنه ای و... همکاران ما با سختکوشی و دغدغه توسعه استان دارای بیشترین کارایی و بیشترین آمار مثبت در کشور هستند.

رئیس امور شعب بانک ملی ایلام خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ بانک ملی به ۲۴۲۰ نفر از جوانان هم استانی وام ازدواج با مبلغ ۲۱۴۱ میلیارد ریال پرداخت کرده است که در این فقره در کشور و همچنین در استان حائز رتبه نخست هستیم.

یاسمی ادامه داد: حمایت از تولید از احداث، بهره برداری و تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی سطح استان از اهداف اصلی بانک ملی است و در این زمینه در سال اخیر مواردی چون حمایت از کارخانه تولید سولفات ایران با ۶۱ نفر اشتغال، حمایت از شرکت فولاد سبک سازه با ۴۰ نفر اشتغال، حمایت از تکمیل تونل کبیرکوه آبدانان، حمایت از قند نرگس نگین زاگرس و... از مواردی است که بانک ملی ورود کرده و اکنون در مسیری خوب و سوددهی قرار گرفته اند.

وی در خصوص آخرین آمارهای پرداخت تسهیلات بانک ملی توضیح داد: از محل تبصره ۱۶ قرض الحسنه ای به ۵۲۳۲ نفر مبلغی بالغ بر ۳۵۸۴ میلیارد ریال که شامل ۹۳۱ نفر توسط بنیاد برکت، ۱۰۰۸ نفر توسط کمیته امداد، ۲۵۶ نفر مسکن روستایی، ۲۳۶ نفر اشتغالزایی روستایی، سایر مشاغل ۳۸۱ نفر و تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی و بنیاد شهید پرداخت شده است.

در خصوص تامین دستگاههای پوز مورد نیاز کسب و کارها در استان ایلام نیز یاسمی عنوان کرد: در شرایط تحریمی و سال ۹۹ تنها ۲۰۰ دستگاه پوز برای استان تامین شد که در سال ۱۴۰۰ تا کنون این تعداد به ۱۵۰۰ دستگاه جدید افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 28050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha