از آرای مردم به عنوان حق الناس صیانت می‌کنیم

استاندار آذربایجان غربی به آغاز فعالیت ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت:تمامی تمهیدات لازم در حوزه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله در حوزه فناوری اطلاعات و امکانات مورد نیاز شعب اخذ رای تامین می‌شود.

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش، افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته شهید آیت الله رئیسی، مردمی بودن ایشان بود که هیچگاه ارتباط خود را با مردم قطع نکرده و با کار جهادی و شبانه روزی خود در راستای خدمت بی‌منت به مردم کوشید و امروز تلاش می‌کنیم ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار در مسیر خدمت به مردم باشیم.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اهتمام جدی فرمانداران در پیگیری امور محوله در شرایط کنونی، گفت: فرمانداران با  انجام وظایف قانونی و کار شبانه روزی، اجازه ندهند خللی در روند خدمت به مردم ایجاد شود.

او همچنین با قدردانی از حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم و به ویژه مردم استان در آیین تشییع و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در آیین تشییع و گرامیداشت این شهید بزرگوار و همراهان شهیدش، نشان دادند قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه روزی ایشان در خدمت به مردم هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی به سه سفر رئیس جمهور شهید به استان نیز اشاره کرده و افزود: در این سفرها مصوبات و وعده‌هایی به مردم داده شده و فرمانداران تلاش کنند تا وعده‌های داده شده به سرانجام رسیده و عملیاتی شوند.

معتمدیان همچنین خطاب به فرمانداران تاکید کرد: با نظارت‌های میدانی اجازه داده نشود روند اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح‌های نیمه تمام کند شده و با تلاش شبانه روزی و همکاری با معاونت عمرانی استانداری، به روند اجرای این پروژه‌ها شتاب بخشیده شود.

او در ادامه با اشاره به دستاوردهای کم نظیر دولت مردمی سیزدهم در مناطق مختلف کشور و به ویژه آذربایجان غربی، افزود: این اقدامات موجی از امید را در بین مردم ایجاد کرده و در قالب روایت پیشرفت، به آگاهی مردم رسیده و اطلاع رسانی شود.

استاندار آذربایجان غربی به آغاز فعالیت ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور و به تبع آن در استان نیز اشاره کرده و یادآور شد: مشارکت حداکثری، رقابت واقعی و سلامت و امنیت از راهبردهای مقام معظم رهبری برای انتخابات، در استان مورد توجه قرار گرفته و تمامی تمهیدات لازم در حوزه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله در حوزه فناوری اطلاعات و امکانات مورد نیاز شعب اخذ رای تامین می‌شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات پیش رو، افزود: این تعامل و همکاری در اولویت کاری فرمانداری‌های استان قرار گیرد تا شاهد انتخاباتی پرشور در آذربایجان‌غربی باشیم.

او در ادامه با اشاره به انتخابات موفق مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور و به ویژه در آذربایجان غربی، تصریح کرد: مسئولان برگزاری این انتخابات بر مبنای وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات، رضایت خود را عملکرد آنان ابراز کردند. در انتخابات پیش رو نیز از آرای مردم به عنوان حق الناس صیانت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم خللی در روند برگزاری انتخابات در استان ایجاد شود.

معتمدیان در پایان از رسانه‌ها و به ویژه صداوسیمای مرکز استان و مرکز مهاباد خواست تا ضمن مخاطب شناسی، تولیدات مناسب و برنامه‌های مختلفی را در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تولید کنند.

کد خبر 2771002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha