وزیر پیشمرگه: برای حفظ امنیت و ثبات منطقه، به همکاری و هماهنگی مستمر نیروهای ائتلاف نیاز داریم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزیر پیشمرگه دولت اقلیم گفت که انجام اصلاحات در وزارت پیشمرگه، یک پروژه حتمی است و به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و همچنین افزود که حضور نیروهای ائتلاف در عراق و اقلیم کردستان ضروری است.

به گزارش کردپرس به نقل از راچڵەکین، شورش اسماعیل، وزیر پیشمرگه با فرمانده نیروهای ایتالیا در اقلیم و تعدادی از رسانه‌ها و خبرنگاران این کشور دیدار کرد.

بر اساس بیانیه وزارت پیشمرگه، وزیر پیشمرگه طی یک دیدار و گفتگوی علنی از همکاری و هماهنگی مستمر مردم و ارتش ایتالیا در شکست تروریست های داعش و مشارکت در موفقیت و پیشبرد روند اصلاحات در وزارت پیشمرگه تشکر کرد.

شورش اسماعیل در پاسخ به سوال خبرنگاران ایتالیایی درمورد اهمیت و نقش نیروهای ائتلاف در عراق و اقلیم کردستان گفت: «برای حفظ امنیت و ثبات منطقه به همکاری و هماهنگی مستمر نیروهای ائتلاف نیاز داریم».

وی درخصوص روند اصلاحات در وزارت پیشمرگه بیان کرد: «انجام اصلاحات در وزارت پیشمرگه یک پروژه حتمی است و به هیچ وجه متوقف نخواهد شد».

وزیر پیشمرگه در خصوص روابط میان پیشمرگه و ارتش عراق تصریح کرد که همواره برای حل مناقشات و مشکلات میان دو طرف ابتکار عمل داشته‌اند و همچنین تقویت بیشتر روابط میان وزارت پیشمرگه، وزارت دفاع و ارتش عراق را حائز اهمیت دانست.

کد خبر 2769922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha