مدیر دفتر کمیسیون انتخابات عراق در اربیل تغییر کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مدیر دفتر کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق تغییر کرد. کمیسیون عراق گفت: «این تغییرات برای پیشبرد بهتر کارها انجام می‌شود».

به گزارش کردپرس، حیدر محمد، مدیر سابق دفتر کمیسیون انتخابات عراق در اربیل به روداو گفت که این تصمیم در تاریخ 23 آوریل صادر شده و دستور کمیسیون را دریافت کرده است، "اکنون شخص دیگری به نام مروان محمد برای این سمت تعیین شده است".

حیدر محمد نمی‌داند دلیل برکناری از سمتش چیست و می‌گوید که این تصمیم را به من اعلام کردند اما علت آن را نگفته‌اند و نمیدانم چرا چنین تصمیمی اتخاذ شده است؟

بر اساس اطلاعاتی که در تاریخ 2024/04/24 از کمیسیون انتخابات عراق به روداو رسیده است، این تغییرات یک امر عادی است و در مدت اخیر بیشتر از یک مدیر در کمیسیون جایگزین شده‌اند.

این منبع در کمیسیون انتخابات عراق افزود: «تعدادی از مدیرانی که در مدت اخیر جایگزین شده‌اند، خودشان درخواست داده بودند و برخی از آنها هم با دستور کمسیون و برای پیشبرد بهتر کارها جایگزین شده اند».

دفتر کمسیون انتخابات عراق در بیانیەای اعلام کرد که هیئت کمیساریای کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق، مروان محمد صالح را به جای حیدر محمد اکرم به عنوان رئیس جدید دفتر انتخابات استان اربیل منصوب کرده است.

دفتر کمیسیون در اربیل درخصوص تصمیم صادر شده گفت: «این دستور به دلیل ضرورت و در راستای منافع عمومی و تضمین هماهنگی فعالیتهای بین ادارات و مسئولان بخشهای مختلف و کلیه کارمندان، به عنوان یک نوع آماده‌سازی برای برگزاری انتخابات پارلمانی صادر شده است».

کد خبر 2769736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha