عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس عراق به کارمندان اقلیم کردستان هشدار داد

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عراق ضمن هشدار به کارمندان اقلیم کردستان اعلام کرد الکترونیکی کردن روند پرداخت حقوق آنها از طریق بانکهای خصوصی، غیر رسمی است.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری هاولاتی، یوسف کلابی عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس عراق در شبکه اجتماعی ایکس ضمن هشدار به کارمندان اقلیم کردستان اعلام کرد کرد: الکترونیکی کردن روند پرداخت حقوق آنها از طریق بانکهای خصوصی و از طریق طرح «حساب من» غیر رسمی است و حقوق آنها با این فرایند در حساب محفوظ نخواهد بود.

وی افزود: کارمندان از طریق شماره حسابهای مربوط به بانکهای خصوصی قادر به دریافت حقوق های خود  که از سوی دولت عراق پرداخت خواهد شد، نخواهند بود.

یوسف کلابی اشاره کرد مدیران کل بانکهای دولتی به مجلس عراق دعوت شده‌اند و همه بانکهای دولتی آماده الکترونیکی کردن روند پرداخت حقوق کارمندان اقلیم کردستان هستد.

پس از آن که دادگاه عالی فدرال عراق به منظور ادامه پرداخت بدون مشکل حقوق کارمندان اقلیم کردستان، بر ملی کردن حقوق کارمندان اقلیم کردستان از سوی دولت عراق تصمیم گرفت وزارت اقتصاد و دارایی عراق اعلام کرد لازم است پرداخت بانکی حقوق کارمندان این منطقه آغاز شود اما این روند هنوز آغاز نشده است و دولت اقلیم کردستان در انتظار گنجاندن طرح «حساب من» در چارچوب طرح بانکی کردن حقوق عراق (توطین) است.

کد خبر 2769735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha