احتمال گسترش درگیری میان ترکیه و پ.ک.ک در خاک عراق

سرویس جهان- شرکت امنیتی گری داینامیکس با اشاره به تشدید درگری ترکیه علیه پ.ک.ک و تلاش پ.ک.ک برای خنثی کردن این حملات با استفاده از تاکتیک های جدید، از احتمالش گسترش درگیری میان آنها در عراق طی یک سال آینده خبر داد.

به گزارش کردپرس، شرکت امنیتی گری داینامیکس در تحلیل سالانه خود از درگیری میان ترکیه و حزب کارگران کردستان ترکیه یا پ.ک.ک، از احتمال تشدید درگیری و کشیده شدن آن به مناطق جنوبی تر اقلیم کردستان عراق در سال 2024 خبر داد.

این شرکت امنیتی در تحلیل خود به تاکتیک های پ.ک.ک برای مقابله با حملات ترکیه اشاره شده و گفته است پ.ک.ک سعی کرده است، با وجود شدت حملات ترکیه همچنان به اقدامات نظامی در داخل خاک ترکیه ادامه دهد.

یکی دیگر از تاکتیک های پ.ک.ک عضوگیری برای این گروه در مناطق کردنشین عراق و سوریه عنوان شده است. ت

بر اساس ارزیابی گری داینامیکس، شدت حملات ترکیه در مناطق شمال اقلیم کردسان عراق باعث شده است پ.ک.ک به فکر انتقال نیروهایش به مناطق جنوبی تر این منطقه باشد.

این شرکت امنیتی ادعا کرده است که حملات ترکیه به پ.ک.ک در نزدیکی مرزهای ترکیه و عراق باعث شده است پ.ک.ک برخی از این مناطق را ترک کند و ممکن است در 12 ماه آینده، نبرد میان ترکیه و پ.ک.ک در سایر مناطق اقلیم کردستان گسترش پیدا کند.

کد خبر 2767964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha