راه اندازی کمپین همیاری برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در سردشت

سرویس آذربایجان غربی- رییس هلال احمر سردشت گفت: کمپین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش کردپرس، از ایرنا؛ جوتیار برزگر افزود: این کمپین با برپایی یک چادر در بازار «پیره‌دایکان» و در نزدیکی اداره هلال احمر سردشت راه اندازی دشه و خیرین می توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند.

او اضافه کرد: شهروندان می توانند با اهدای اقلام غیرنقدی مانند البسه، پتو، مواد خوراکی دارای تاریخ مصرف، اقلام بهداشتی به این کمپین در این کار نیک مشارکت داشته باشند.

رییس هلال احمر سردشت گفت: شهروندان می توانند کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، به دست سیل‌زدگان برسانند.

او از همکاری و همراهی خیرین و افراد معتمد این شهرستان با کمپین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در سردشت قدردانی کرد و افزود: با توجه به استقبال شهروندان در روزهای آینده به تعداد مکان‌های جمع‌آوی کمک‌های غیرنقدی در این شهرستان افزوده می شود.

 بارش‌ها در سیستان و بلوچستان از روز هفتم اسفندماه آغاز شد و به مرور شدت گرفت و این بارش‌ها منجر به وقوع آبگرفتگی و سیلاب در ۱۴ شهرستان استان، ۳۴۷ روستا و همچنین آسیب به پل‌ها، راه‌های ارتباطی و آبگرفتگی منازل در جنوب سیستان و بلوچستان شد.

کد خبر 2767861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha