مصدومیت ٥ نفر در زلزله شهرستان شوط

سرویس آذربایجان غربی- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: در زمین لرزه ۴.۳ ریشتری شوط در شمال استان، پنج نفر حین فرار مصدوم شده بودند که با اقدامات درمانی، ترخیص شدند.

دکتر فرزین رضازاده در این باره افزود: با وقوع زمین لرزه ۴.۳ ریشتری ساعت شب گذشته در شهرستان شوط پنج نفر در حین فرار دچار آسیب‌های ترومایی شده‌ بودند.

او اضافه کرد: سه نفر از مصدومان با شکایت شکستگی آرنج، شکستگی کف پا و احتمال شکستگی استخوان ران به بیمارستان شوط مراجعه کرده و ۲ نفر مصدوم نیز با شکایت آسیب بافت نرم ‌به بیمارستان ماکو مراجعه و بعد از اقدامات درمانی ترخیص شدند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمادگی مراکز درمانی اظهار کرد: تمامی مراکز درمانی و اورژانس شوط، پلدشت، ماکو، چایپاره، چالدران و سلماس در شب گذشته در حالت آماده باش قرار داشتند که در صورت وقوع زمین لرزه دیگر یا مراجعه مصدومان، اقدامات درمانی به سرعت انجام شود.

 ساعت ۱۸:۲۸ دوشنبه زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق پنج‌کیلومتری شهرستان شوط را لرزاند. این زمین لرزه در فاصله ۱۴ کیلومتری شوط‌، ۲۵ کیلومتری پلدشت و ۲۶ کیلومتری ماکو روی داد.

کد خبر 2763215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha