حزب دمکرات کردستان با سودانی هیچگونه مشکلی ندارد، بلکه مشکل این حزب با جریان های سیاسی در بغداد است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- عضوحزب دمکرات کردستان، با اشاره به جزئیاتی ازابتکار عمل رهبر این حزب برای اهدای مقر فرماندهی عملیات مشترک استان کرکوک به دانشگاه این استان، گفت: حزب دمکرات کردستان با نخست وزیر عراق هیچگونه مشکلی ندارد، بلکه این حزب همیشه با جریان های سیاسی دربغداد مشکل داشته است.

به گزارش کردپرس، وفا محمدکریم، در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» گفت: مسئله مقر فرماندهی عملیات مشترک که متعلق به حزب دمکرات است، خون و تلفاتی در پی داشت و این مسئله مسعود بارزانی، رهبر این حزب  را بر آن داشت تا این مقر را به دانشگاه کرکوک اهداء کند.

وفامحمد کریم، خاطرنشان کرد:مسعودبارزانی حدود دو ماه پیش، به ویژه پس از دیدار شیوخ عشایر کرکوک باوی، قول اهدای این مقر به دانشگاه کرکوک راداده بود ،اما رای دادگاه فدرال در خصوص موضوع این مقر، واگذاری آنرا به طور موقت به تعویق انداخت .

این عضو حزب دمکرات کردستان با این توضیح که حزب وی هیچ مشکلی با محمد شیاع السودانی،نخست وزیر عراق ندارد،افزود: «مشکل ما همیشه با احزاب سیاسی در بغداد بوده است.»

وی تصریح کرد: حزب دمکرات کردستان در حال حاضرسرگرم رقابت انتخاباتی، به ویژه در استان کرکوک است، لذ این کشمکش های سیاسی تا پایان انتخابات ادامه خواهدیافت، زیرا هریک از احزاب در تلاش هستند تا بیشترین کرسی های پارلمانی را به دست آورند.

کد خبر 2762499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha