فراکسیون حزب دمکرات کردستان در پارلمان عراق خطاب به مقامات بغداد: خواستار پرداخت حقوق سه ماه هستیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ رئیس فراکسیون حزب دمکرات کردستان در پارلمان عراق اعلام کرد رئیس دولت اقلیم کردستان با نخست وزیر عراق توافق کرده است که حقوق سه ماه را ارسال کنند  در این صورت تامین حقوق دو ماه باقی خواهد ماند که باید آن را نیز پرداخت کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، دکتر «ویان صبری» رئیس فراکسیون حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق به صفحه رسمی حزب خود اعلام کرد: پس از سفر رئیس دولت اقلیم کردستان به بغداد  با نخست وزیر عراق توافق شد که بغداد حقوق سه ماه را به ازای هر ماه ۷۰۰ میلیارد دینار پرداخت کند مجموع کل این پول مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد دینار است به همین دلیل این پول برای یک ماه پرداخت شده است همچنین این پول از طریق سه بانک رشید و رافدین و تی بی آی پرداخت می‌شود.

دکتر «ویان صبری» افزود: سهم اقلیم کردستان از «هزینه‌های جاری» ۱۲/۶۷%است اما ما می‌خواهیم این پول از محل درآمدهای عراق پرداخت شود نه از «هزینه‌های جاری» باید این بند بودجه اصلاح شود و ما هم در زمینه فعالیت خواهیم کرد.

وی افزود اگر حقوق سه ماه کارمندان پرداخت شود آن وقت تامین حقوق دو ماه دیگر باقی خواهد ماند که باید دولت عراق بودجه این دو ماه را نیز تامین کند و در پایان سال نیز تسویه حساب کامل انجام گیرد.

کد خبر 2761972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha