۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
سیلاب خسارت بار  در ماکو

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ماکو گفت: وقوع سیل به ۳۵ خانه در روستای مرزی سوریک ماکو از توابع استان آذربایجان غربی آسیب جدی وارد کرد و ٢٨ باب خانه تخریب شد.

به گزارش کردپرس، نادر کاظمی افزود: وقوع سیل به ۲۸ خانه آسیب ۸۰ درصدی و در حد تخریب و بقیه منازل آسیب جزئی وارد کرد. ٥روستای مرزی ماکو شاهد جاری شدن سیل بودند که به جز روستای سوریک آسیب‌های چندانی به سایر روستاها وارد نشده‌است.

او با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، به ایرنا گفت: به محض گزارش سیل در روستاهای منطقه بورالان امداد رسانی و کمک به سیل زدگان در دستور کار قرار گرفت و هماهنگی های لازم با تمامی دستگاه‌های خدمات رسان انجام شد.

به گفته کاظمی از نخستین ساعات وقوع سیل مسئولان و دستگاه‌های خدمات رسان باهمکاری و همراهی سپاه، هلال احمر و مرزبانی، شهرداری و بخشداری حضور یافته و ۲۸ تخته چادر و آذوقه غذایی و آب معدنی برای استفاده ۷۲ ساعته بین خانواده های آسیب دیدگاه توزیع شد.

او با اشاره به آسیب وارد شده به تاسیسات آب شرب و برق منطقه یاد شده نیز اظهار کرد: یک دهنه پل ۶ متری که در مسیر اصلی دسترسی این روستا قرار گرفته نیز دچار آسیب جدی شده‌است.

کد خبر 2760218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha