بهره برداری ۵۶ کیلومتر راه و بزرگراه در آذربایجان غربی تا اربعین امسال

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بنا بر مصوبات سفر ریاست جمهور به آذربایجان غربی، این اداره کل طبق برنامه زمانبندی تا اربعین امسال ۵۶ کیلومتر راه و بزرگراه را به بهره برداری خواهد رساند.

به گزارش کردپرس، سید محسن حمزه لو در جلسه بررسی حوزه راه و شهرسازی که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، بر اهتمام ویژه این اداره کل بر جذب کامل اعتبارات تخصیصی و اجرای هر چه سریعتر مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: این اداره کل طبق برنامه زمانبندی تا اربعین امسال ۵۶ کیلومتر راه و بزرگراه را به بهره برداری خواهد رساند و در با توجه به فعالیت جهادی مدیران و کارکنان  اداره کل و پیمانکاران استان  تا اتمام سال جاری بیش از ۲۰۰ کیلومتر راه و بزرگراه را نیز به بهره برداری برساند.

او ادامه داد: این پروژه ها در محورهای مختلف شمال و جنوب استان با ۴۰ کارگاه راهسازی فعال بوده و موجب تسهیل در رفت و آمد عموم و تکمیل زیرساختارهای استان  می شود.

حمزه لو گفت: تخصیص ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه  بخش های حمل و نقل آذربایجان غربی در مصوبات سفر ریاست جمهوری نشان از اهمیت توسعه راه های ارتباطی بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.

کد خبر 2759795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha