اعزام یک فروند بالگرد جهت مهار آتش‌سوزی به جنگل‌های شمال غرب/دومین فروند بالگرد آماده اعزام

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع از اعزام یک فروند بالگرد هوافضای سپاه جهت مهار آتش سوزی به جنگل های سه روستای "گماره‌لنگ، دره‌وران و آسن‌آباد" خبر داد.

به گزارش کرد پرس، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، کاپیتان نوری رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع با بیان ادامه آتش سوزی در منطقه شمال غرب در جنگل‌های سه روستای "گماره‌لنگ، دره‌وران و آسن‌آباد" و تاکید معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل  وزارت دفاع در خصوص پشتیبانی هوایی به موقع و به هنگام جهت اطفای حریق منابع طبیعی و محیط زیست گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با استانداری کردستان یک فروند بالگرد هوافضای سپاه جهت کمک به مهار آتش سوزی به این منطقه اعزام شده است و درحال عملیات اطفاء حریق می باشد.

خلبان محمد مهدی نوری آل آقا گفت: با توجه به گستردگی آتش سوزی در جنگل های این سه روستا "گماره‌لنگ، دره‌وران و آسن‌آباد" به منظور بیشترین استفاده از ظرفیت اطفاء حریق هوایی، دومین فروند بالگرد آماده اعزام به منطقه می باشد.

بر اساس این گزارش، صعب العبور بودن منطقه، مرزی بودن این جنگل ها و مین های جامانده از دوران جنگ تحمیلی کار اطفاء حریق را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام

کد خبر 2759101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha