پ.ک.ک اسامی سه عضو خود را که در اقلیم کردستان کشته شدەاند منتشر کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان _   پ. ک.ک مشخصات فردی سه عضو خود را که در حین جنگ با ارتش ترکیه در اقلیم کردستان کشته شده‌اند اعلام کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از روداو، در تاریخ ۲۰۲۳/۷/۳۱ مرکز رسانه و مطبوعات ه. پ.گ  اسامی کسانی را که در ابتدای ماه ژوئیه سال جاری در اقلیم کردستان در جریان جنگ و درگیری با ارتش ترکیه در عملیاتی با نام «چنگ قفل» کشته شده‌اند را اعلام کرد.

مشخصات این افراد اینگونه است:

  1. لیلا الیچی اغلو مشهور به ویان مردین متولد مردین
  2. مراداکیول مشهور به «سه‌رهه‌لدان تیکوشر» متولد شرنخ
  3. بهروز عبیدی مشهور به فرهاد بانه متولد شهر بانه

درباره زیانهای وارده به ارتش ترکیه  در تاریخ ۲۰۲۳/۷/۲۸ مرکز رسانه و مطیوعات ه. پ.گ اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای آنها در مناطق مختلف اقلیم کردستان در مقابل نیروهای ارتش ترکیه قرار گرفته‌اند و در نتیجه این درگیریها ۱۱ سرباز ارتش ترکیه کشته و دو سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

در تاریخ ۲۰۲۳/۷/۳۰ وزارت دفاع ارتش ترکیه در صفحه ویژه خود در تویتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در نتیجه یک حمله پهبادی دو نفر از اعضای نیروهای پ. ک.ک کشته شده‌اند.

سحرگاه روز ۱۸ آوریل سال ۲۰۲۲ عملیات نظامی مشهور به «چنگ قفل» از سوی ارتش ترکیه در مناطق آواشین، متین و زاپ در خاک اقلیم کردستان بر علیه نیروهای پ. ک.ک آغاز شد.

وزارت دفاع ترکیه کشته شدن ۶۰۳ نفر از اعضای پ. ک.ک و ۹۴ نفر از نیروهای کشور خود را اعلام کرده است در مقابل ه. پ.گ نیز کشته شدن ۲۹۷۳ سرباز ارتش ترکیه و ۳۴۹ نفر از اعضای حزب خود را اعلام کرده است.

کد خبر 2758971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha