تصویب ٢ میلیارد ریال برای تجهیز امکانات بیمارستان از سوی شهرداری مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- رییس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: با توجه به کمبود امکانات پزشکی و بهداشتی بیمارستان امام خمینی (رە) مهاباد، مبلغ ٢ میلیارد ریال با همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد برای تجهیز بخش دیالیز بیمارستان و تامین زمین برای استقرار دستگاه بی خطر سازی پسماند عفونی این شهر مصوب شده است.

به گزارش کردپرس، از شهرداری؛ آرش شهابی در جلسە شورای خیرین سلامت شهرستان گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد در کنار وظایف عمرانی و خدماتی خود، مسئولیت  اجتماعی هم دارد و از این رو نسبت به مسائل و مطالبات حوزه های مختلف شهری اعم از بهداشت و درمان خود را مسئول می داند.

او از تلاش های کادر بهداشت و درمان در دوران مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی کرد و در مورد اهمیت بهداشت محیط هم گفت: هرچه سرمایه‌گذاری روی بهداشت بیشتر باشد، نیاز به درمان کمتر می‌شود.‌ هزینه‌های درمان ده‌ها برابر بیشتر از هزینه‌های بهداشتی است.

شهابی افزود: موضوع سلامت شهروندان از مسائل مهم شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد در دورەی ششم است و در این باره مجموعه مدیریت شهری برای همراهی و هم افزایی با مجموعەی شبکەی بهداشت و درمان سطح شهرستان از آمادگی کامل برخوردار است.

رییس شورای اسلامی شهر مهاباد اظهار کرد: با توجه به کمبود امکانات پزشکی و بهداشتی بیمارستان امام خمینی (رە) با همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد مبلغ ٢ میلیارد ریال معادل دویست میلیون تومان برای تجهیز بخش دیالیز  این بیمارستان مصوب شده است.

او ادامه داد: این مبلغ پس از تائید کمیتە تطبیق فرمانداری این اختصاص می یابد و همچنین در راستای رفع مشکل پسماند بیمارستانی و درمانی تامین زمین برای استقرار دستگاه بی خطر سازی پسماند عفونی به میزان  یکصد متر را تقبل کرده تا این مشکل شهرستانی نیز مرتفع شود.

کد خبر 2756264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha