اتهامات CHP مبنی بر ایجاد بحران توسط نمایندگان ما در پارلمان ترکیه دروغ است

سرویس ترکیه - زکریا یاپیجی‌اوغلو رئیس هداپار اتهامات مطرح‌شده توسط نمایندگان CHP مبنی بر ایجاد بحران در پارلمان ترکیه توسط نمایندگان هداپار را تکذیب کرد و از مردم خواست که به این ادعاها اهمیتی ندهند.

به گزارش کردپرس، «زکریا یاپیچی اوغلو» رئیس حزب مطالبه آزاد(هدا پار / HUDA PAR) در اشاره به مقامات حزب‌ جمهوری‌خواه خلق ترکیه(CHP) که نمایندگان هدا پار را به ایجاد بحران در مراسم تحلیف پارلمان ترکیه متهم کرده بودند گفت که نباید به کسانی که ما را متهم به ایجاد بحران در مراسم تحلیف در پارلمان ترکیه می‌کنند، اهمیت داد.

به نوشته آژانس خبری پیام کرد، زکریا یاپیچی اوغلو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات CHP در مراسم تحلیف پارلمان به نمایندگان هداپار تهمت زدند و گفتند که نمایندگان ما باعث ایجاد بحران می‌شوند.

یاپیچی اوغلو تصریح کرد: «ملت ما که قرن‌ها نماد اسلام بوده است نباید برای کسانی که به دروغ می‌گویند ما در مراسم تحلیف در پارلمان ترکیه بحران ایجاد می‌کنیم اعتبار قائل شوند. با وجود اینکه بارها این اخبار توسط ما تکذیب شده است اما به کسانی که این دروغ و بسیاری از دروغ‌های دیگر را تکرار می‌کنند، باور نکنید.»

در پایان بیانیه یاپیجی‌اوغلو آمده است: «بیایید پای صندوق‌های رای برویم تا رجب طیب اردوغان که با عملکرد خود حوصله همه امپریالیست ها را سر برده، با یک اختلاف تاریخی دوباره رئیس جمهور ترکیه شود».

کد خبر 2756242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha