به قلیچداراوغلو رای بدهید چرا که ممکن است این آخرین انتخابات ترکیه باشد

سرویس ترکیه - «صلاح‌الدبن دمیرتاش» رئیس مشترک سابق HDP از مردم ترکیه خواست به «کمال قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت رای بدهند چرا که ممکن این آخرین انتخابات ترکیه باشد.

به گزارش کردپرس، «صلاح الدین دمیرتاش» رئیس مشترک سابق حزب دموکراتیک‌خلقها (HDP) با اشاره به اینکه امکان این مسئله وجود دارد که انتخابات ۲۸ می آخرین انتخابات ترکیه باشد،اعلام کرد که دست برادری خود را به سوی خواهران و برادرانمان دراز می‌کند و از مردم ترکیه خواست رای خود را به قلیچداراوغلو بدهند تا ترکیه نفسی آسوده بکشد.

«صلاح‌الدین دمیرتاش» رئیس مشترک سابق HDP با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود پیش از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از مردم ترکیه خواست تا رای خود را به «کمال قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت بدهند. 

 توئیت صلاح‌الدین دمیرتاش به شرح زیر است:

«فردا جهان به پایان خود نخواهد رسید، اما ممکن است پایان اقتصاد و دموکراسی ترکیه باشد. فردا قیامت نخواهد شد اما ممکن است آخرین انتخابات ترکیه باشد. ما به ترکیه قول صلح و ثبات را می‌دهیم. ما دست برادری را به سوی برادران و خواهرانمان دراز می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم این دست را بگیرند و رای خود را به قلیچداراوغلو بدهند تا ترکیه نفسی آسوده بکشد.»

کد خبر 2756239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha