کشته‌شدن یک عضو داعش و دستگیری چهار تن دیگر در رقه توسط SDF

سرویس سوریه ,- مرکز رسانه‌ای SDF از کشته‌شدن یک عضو داعش و دستکیری چهار عضو دیگر داعش در دو عملیات نیروهای YAT علیه هسته‌های داعش در رقه خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان‌های ضد ترور(YAT) این نیروها در رقه دو عملیات هوایی و زمینی را علیه هسته‌های داعش انجام دادند و در نتیجه این عملیات‌ها یک عضو داعش کشته و چهار عضو دیگر داعش نیز دستگیر شدند.

به نوشته شبکه روناهی، مرکز رسانه‌ایSDF اعلام کرد که نیروهای ضد ترور آنها دو عملیات را با مشارکت نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و نیروهای ضد ترور اتحادیه میهنی (CTG) به مدت دو روز در رقه انجام دادند.

در عملیات اول در تاریخ ۱۳ ماه می، پس از جمع‌آوری اطلاعات امنیتی، نیروهایYAT یک هسته داعش را در شهرک «کرامه» در حومه شرقی رقه هدف حمله قرار دادند و در این عملیات یک عضو داعش به نام «فیصل‌الخلاف» که قصد فرار داشت کشته شد و یک تن دیگر زخمی شد.

در عملیات دوم که در ۱۴ می انجام شد، نیروهای YAT در شهر رقه یک عملیات هوایی علیه یک هسته فعال داعش انجام دادند و در نتیجه این عملیات، سه عضو داعش دستگیر و مقادیری تجهیزات نظامی و فنی کشف و ضبط شد.

کد خبر 2755831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha