راه ابراهیمی را در برابر راه نمرودی انتخاب کنید

سرویس ترکیه - «امین آی» سخنگوی مشترک میز اسلامی HDP با بیان اینکه دولت AKP از دین اسلام بر اساس منافع خود استفاده می‌کند، خطاب به مردم اظهار داشت که راه ابراهیمی را در مقابل راه نمرودی انتخاب کنند.

بە گزارش کردپرس، «امین آی» سخنگوی مشترک میز اسلامی حزب دموکراتیک خلق‌ها (HDP) اعلام کرد که حاکمیت حزب عدالت و توسعه(AKP) از دین اسلام برای منافع خود استفاده می‌کند و من بر اساس موازین و احکام دین مبین اسلام به حزب چپ سبز رای خواهم داد و از مردم می‌خواهم که در مقابل راه نمرودی‌ها که از دین اسلام برای منافع خود استفاده می‌کنند، راه ابراهیمی را انتخاب کنند.

به نوشته آژانس خبری مزوپوتامیا، «امین آی» سخنگوی میز اسلامیHDP که به همراه نمایندگان جامعه علمای اسلامی دیاربکر(آمد) از ملاتی و سمسور بازدید کرد در مورد استفاده AKP از دین مبین اسلام برای منافعش اعلام کرد که اقدامات دولت AKP مغایر با دین مبین اسلام است و از رای‌دهندگان خواست در مقابل دولت AKP که از دین مبین اسلام جهت منافع خود استفاده می کند به حزب چپ سبز که از راه ابراهیمی دفاع می‌کند، رأی دهند.

«امین آی» در ادامه اعلام کرد که دولت AKP می‌خواهد بی‌عدالتی خود را به نام دین اسلام توجیه کند و افزود: «دولت AKP، خود را نماینده دین اسلام می‌داند و اجازه نمی‌دهد هیچکس در زمینه دین اسلام فعالیتی انجام دهد در حالی که دین اسلام، دین آزادی، عدالت و جستجو است.

آی همچنین بیان کرد که بر اساس موازین دین مبین اسلام هیچکس به جز حزب چپ سبز نباید به حزب دیگری رای دهد و افزود: «بر اساس موازین دین مبین اسلام اگر رای دهندگان به پای صندوق‌های رای رفتند باید بر اساس این ملاک که چه کسی حافظ عدالت و حقوق بشر است، رای بدهند.»

امین آی در پایان سخنان خود خطاب به رای‌دهندگان از اهمیت انتخابات ۱۴ می گفت و افزود: «سیستمی که AKP امروز می‌خواهد بر جامعه تحمیل کند، بر اساس قرآن کریم نمونه‌ای از سیستم نمرودی است. برای رای‌دهندگان دو راه وجود دارد یکی راه ابراهیمی و دیگری راه نمرودی است، همه افرادی که ادعای عدالت و محافظت از طبیعت را دارند، باید در راه ابراهیمی باشند و ما معتقدیم راه مردم سمسور، راه ابراهیمی است.»

کد خبر 2755599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha