رای به حزب چپ سبز رای به شکست فاشیسم در ترکیه است

سرویس ترکیه - «پروین بولدان» رئیس مشترک‌ HDP در میتینگ انتخاباتی حزب چپ سبز در مانیسا اظهار داشت که رای به حزب چپ سبز، رای به شکست فاشیسم در ترکیه است.

به گزارش کردپرس، «پروین بولدان» رئیس مشترک‌ حزب دموکراتیک خلق‌ها(HDP) در میتینگ انتخاباتی حزب چپ سبز در مانیسا اعلام کرد که رای به حزب چپ سبز، رای به شکست فاشیسم است.

به نوشته آژانس خبری مزوپوتامیا، در این میتینگ انتخاباتی که در میدان «لاله» مانیسا برگزار شد، «پروین بولدان»رئیس مشترک HDP، »ابراهیم آکین» سخنگوی حزب چپ سبز و «ارجمند آکدنیز» رئیس‌کل حزب کارگر (EMEP) حصور داشتند.

«پروین بولدان» در سخنرانی خود در این میتینگ انتخاباتی از حضور حزب چپ سبز در همه مناطق ترکیه خبر داد و گفت که زمان رهایی از دست دولت AKP-MHP فرا رسیده است و افزود: « ما باید متحد باشیم. ما زنان، حزب عدالت و توسعه(AKP) را برکنار خواهیم کرد. برای رهایی از فقر، بیکاری و گرسنگی مردم ترکیه، پایان حکومت AKP فرا رسیده است. AKP در ۱۴ می به تاریخ خواهد پیوست. زمان آن فرا رسیده که مابین جنگ و صلح، یکی را انتخاب کنیم. ما صلح و دموکراسی را ترجیح خواهیم کرد. ما از رای خود برای کسانی که در «سوما» جان خود را از دست داده‌اند استفاده خواهیم کرد. ما از رای خود برای مادر «امین شنیاشار» که به دنبال عدالت است استفاده خواهیم کرد. ما از رای خود برای کشته‌شدگان «روبوسکی» استفاده خواهیم کرد.»

بولدان در پایان سخنان خود با بیان اینکه مردم مانیسا در ۱۴ می انتخاب مهمی خواهند داشت، افزود: «مسئولیت بزرگی بر عهده ماست. من از مردم مانیسا تقاضا دارم هنگامی که به پای صندوق های رای می‌روند به حزب چپ سبز یعنی به نابودی فاشیسم رای بدهند تا کسانی که در ترکیه به زنان و کارگران ظلم می‌کنند جواب ظلم‌های خود را در این روز بگیرند.»

کد خبر 2755398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha