توقف فعالیت ٧ تور غیرمجاز گردشگری در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد از توقف فعالیت ٧ تور غیرمجاز گردشگری با همکاری دادستان شهرستان خبر داد.

ناصر صدفی با اعلام این مطلب به کردپرس اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر برگزاری تورهای غیرمجاز گردشگری توسط یکی از تورگردانان مهاباد به مقصد هورامان کردستان پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد افزود: در اسرع وقت با هماهنگی دادستانی، فرمانداری و پلیس اطلاعات شهرستان این تورهای غیرمجاز شناسایی و از حرکت آنها جلوگیری به عمل آمد.

او گفت: در مهاباد ٨ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت داشته و برگزاری تورهای گردشگری طبق قانون باید از طریق دفاتر انجام شود در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، هنرهای سنتی و سوغات

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد در ادامه از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، هنرهای سنتی، سوغات و توانمندی‌های هنرمندان در این شهرستان خبر داد.

صدفی افزود: این نمایشگاه با همکاری بخش خصوصی برپایی شده و در آن هنرمندانی از سایر استان‌های کشور نیز حضور خواهند داشت و شامل ۱۳۰ غرفه ۹ مترمربعی بوده و در آن تولیداتی مانند چرم‌دوزی، گلیم‌بافی، لباس‌های سنتی، صنایع چوبی، شیرینی‌ و سوغاتی، عرقیات گیاهی و ... عرضه می‌شود.

او گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی، هنرهای سنتی، سوغات و توانمندی‌های هنرمندان از تاریخ ۱۶ تا ۳۱ اردیبهشت در محل پارکینگ واقع در فلکه مادر مهاباد دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از آن بازدید کنند.

کد خبر 2755322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha