نجات جان مرد مفقود شده در ارتفاعات تکاب

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان مرد میانسال مفقود شده در کوه های ایوب انصار شهرستان تکاب خبر داد.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این باره گفت: با اطلاع از مفقودی یک مرد ۶۳ ساله در ارتفاعات ایوب انصار در ساعت ۲۱ روز جمعه ۸ اردیبهشت ، ۲ تیم از نجاتگران هلال‌احمر شهرستان تکاب جهت جستجو و نجات به محل اعزام شدند .

او با اشاره به تدوام جست و جو در شب گذشته،  ادامه داد: امدادگران هلال‌احمر پس از ۸ ساعت جستجو و پیاده‌روی فرد مفقودی را یافته به پایین دست کوه انتقال دادند.

محبوبی، همچنین از نجات جان یک نوجوان ١٧ ساله طی روزهای گذشته در ارتفاعات استان خبر داد و گفت: هفتم اردیبهشت، طبق تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات روستای سنجله پیرانشهر، یک تیم امدادی با خودروی آمبولانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی  افزود: تیم امدادی هلال‌احمر در یک عملیات ۵ ساعته و صعود به ارتفاع ۲۰۰ متری کوهستان، پس از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه، مصدوم را به پایین دست کوهستان منتقل و به مرکز درمانی انتقال دادند.

کد خبر 2754963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha