«جناب‌خان» میهمان کودکان زلزله زده خوی می شود

سرویس آذربایجان غربی- هادی حجازی‌فر بازیگر، در پاسخ به درخواست «جناب‌خان» برای سفر به خوی و اجرای برنامه زنده برای کودکان زلزله‌زده گفت: با جایگاه محبوبی که داری حتما بچه‌های خوی استقبال می‌کنند، شاید بخشی از ترس‌شان از آن حادثه زلزله از بین برود.

به گزارش کردپرس، روابط عمومی برنامه عروسک‌خونه، مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی با معرفی برگزیدگان مردمی، به کار خود پایان داد.

در این مراسم که در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، مهمانان ویژه‌ای همچون جناب خان، هادی حجازی فر، محمد بحرانی، مریم سعادت و محمد اعلمی حضور داشتند.

اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی با حضور ۲۰ گروه شرکت‌کننده از ۱۴ استان ایران در برنامه عروسک‌خونه به تهیه کنندگی علی خواجه برگزار شد که از ۲۸ اسفند همزمان با آغاز برنامه هر روز در یک قسمت اجرای خود را انجام دادند. در مجموع حدود ۲۰ میلیون رای مردمی برای این ۲۰ گروه شرکت کننده در کانال شاد برنامه عروسک‌خونه جمع‌آوری شد.

در ادامه برنامه جناب‌ خان با تشویق کودکان و حاضرین در سالن روی صحنه این مراسم حاضر شد و هادی حجازی فر  در این مراسم به این نکته اشاره کرد: کار کودک و بزرگسال دو حوزه متفاوت‌اند؛ با اینکه تفاوت دارند، اشتراکات زیادی هم دارند؛ کار کودک پیچیده‌تر، سخت‌تر و بسیار حساس‌تر است.

این بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اظهار کرد: در حوزه بزرگسال هم وقتی پای عروسک می‌آید تماشاگر مهربان‌تر می‌شود. الان هرچه بگویید مخاطب ایراد می‌گیرد، اما مردم با عروسک مهربان‌ترند و راحت‌تر او را می‌پذیرند. من در مقام بازیگر باید مقدمه‌چینی کنم، اما عروسک امکان بی‌نظیری به فانتزی و تخیّل می‌دهد.

در ادامه جناب‌خان شوخی‌هایی با حجازی‌فر روی جایگاه انجام داد و از وی خواست بستری فراهم کند تا باهم بروند و برای کودکان خوی برنامه اجرا کنند.

حجازی‌فر نیز گفت: جایگاه محبوبی که جناب‌خان دارد و این برنامه هم که بچه‌ها بیننده‌اش هستند به خوی بیایید حتماً استقبال می‌شود و شاید بخشی از ترس‌ بچه‌ها به خاطر اتفاقی که افتاد، از بین برود.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن ماه شهر خوی در آذربایجان غربی را لرزاند که طبق اولین گزارش‌ها، خسارت، مصدومان و به ویژه قدرت آن بیش از زمین لرزه ۲۸ دی، ۱۳ مهر امسال و حتی اسفند سال ۱۳۹۸ این منطقه بود.

کد خبر 2754937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha