ظرفیت مراکز اقامتی سنندج تکمیل شد/استفاده از مکان های موقت برای اسکان مسافران

رئیس اداره میراث  فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج از تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی دارای مجوز برای اسکان مسافران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، پیام مجیدی گفت: با توجه به استقبال گسترده گردشگران و مسافران از سفر به سنندج در ایام تعطیلات عید سعید فطر، علاوه بر تجهیز مراکز اقامتی دارای مجوز، نسبت به آماده سازی مراکز اسکان موقت و اضطراری اقدام شده است.

وی اظهار کرد: شب گذشته با توجه به افزایش آمار ورود مسافران به سنندج، مراکز اقامتی موقت از جمله سالن ورزشی آزادی سنندج برای اسکان مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس اداره میراث  فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج با بیان اینکه هیچ مشکل و کمبودی در خصوص اسکان مسافران در شهرستان وجود ندارد، افزود: امید است با همکاری مردم و ادارات دولتی و بخش خصوصی بتوانیم شهرستان گردشگرپذیر سنندج را آن گونه که شایسته است معرفی و میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

مجیدی همچنین با اشاره به بازدید نظارتی بر عملکرد اماکن اقامتی و گردشگری سنندج در این ایام بیان کرد: در این بازدیدها مواردی همچون نرخ نامه ها، بهداشت محیط کار، بهداشت نمازخانه ها، کیفیت خدمات، نظافت واحدها، رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفت.

کد خبر 2754777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha