شهادت آلودگی در عرصه فکر و اندیشه را هم پاک می کند

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: شهادت آلودگی در عرصه فکر و اندیشه را هم پاک می کند و از عرصه زمین می زداید.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام کاظم لطفیان در سیزدهمین یادواره شهدای روحانی رمضان و گرامیداشت دومین شهید مدافع حرم کردستان، "شهید میلاد حیدری" در سنندج، با بیان اینکه کردستان منزلگاه شهیدان، قرارگاه شاهدان و قدمگاه مجاهدانی است که خون دادند ولی یک وجب خاک ندادند، گفت: مسیر پیامبر اکرم (ص) همواره مورد توجه ماست و مقام پاسداری از این مسیر را روحانیون و علما و همه مسلمانان بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: مردم کردستان ادعای محبت به خدا را در پیروی از پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(س) به اثبات رسانده اند.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی افزود: تقوا، پرهیزگاری و ایمان نظری و عملی در کارنامه مردم کردستان کاملا مشهود است و خداوند سهم ویژه ای از رحمت بی انتهای را برای چنین مردمی در نظر می گیرد و جامعه ایمانی با نور خدا هدایت می شود.

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه شخصیت های بلندی در مقام اطاعت و اجابت خوش درخشیده و مسیری را انتخاب کردند، ادامه داد: اندیشه شهادت، اندیشه امامت امت وحدت و خیرخواهی به وسعت جامعه بشری و اسلامی است.

وی یادآور شد: در پیروی از راهبرد وحدت، شهدا نقش آفرین بوده و هستند که با کسب معرفت در راه دفاع از دین خدا از جان خود گذشتند؛ همچنانکه شهیدان شیخ الاسلام و برهان عالی، چهره حق و باطل را با خون خود از هم تفکیک کردند.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی بیان کرد: نصرت الهی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی مشهود است و جبهه اسلامی در قلب سرزمین های اسلامی پرچم پرافتخار اسلام را به اهتزاز در می آورد.

کد خبر 2754719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha