عملیات مشترک SDF، سازمان ضد ترور اتحادیه میهنی و ائتلاف بین‌المللی در حسکه

سرویس سوریه - نیروهای ضد ترور SDF با مشارکت سازمان ضد ترور اتحادیه میهنی و ائتلاف بین‌المللی علیه داعش عملیات مشترکی را علیه یک هسته داعش در حومه حسکه انجام دادند.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای از انجام عملیاتی علیه یک هسته داعش در حومه حسکه با مشارکت سازمان ضد ترور اتحادیه میهنی (CTG) و ائتلاف بین‌المللی علیه داعش خبر داد.

در بیانیه مرکز رسانه‌ای SDF که در آژانس خبری هاوار منتشر شد، آمده است: «یگان‌های ضد ترور SDF با مشارکت CTG و ائتلاف بین‌المللی، عملیاتی را علیه یک هسته داعش در حسکه انجام دادند. این هسته متشکل از چهار عضو داعش بود که سلاح و تجهیزات را در اختیار سایر هسته‌های داعش قرار می‌دادند. یگان‌های ما و نیروهای شرکت‌کننده در این عملیات، مخفیگاه این سلول داعش را در شهرک «مگرده» در جنوب حسکه محاصره کردند و پس از دستگیری این سلول به همراه آنان مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط شد. آنها اسنادی به همراه داشتند که ارتباط آنها با داعش را ثابت می‌کرد.»

در پایان بیانیه مرکز رسانه‌ای SDF آمده است: : «فعالیت ما با شرکای خود در منطقه علیه هسته‌های داعش به منظور برقراری امنیت در منطقه همچنان ادامه دارد.»

کد خبر 2754396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha