مظلوم کوبانی هدف سوء قصد قرار نگرفته است

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF با انتشار بیانیه‌ای ضمن تکذیب اخبار مربوط به هدف حمله قرار گرفتن مظلوم کوبانی در شهر سلیمانیه، اعلام کرد که این خبر تنها با هدف باج‌خواهی سیاسی از برخی نیروها در اقلیم کردستان منتشر شده است.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) با انتشار بیانیه‌ای اخبار مربوط به هدف حمله قرار گرفتن مظلوم کوبانی در شهر سلیمانیه عراق را تکذیب کرد و اعلام کرد که این خبر تنها با هدف باج‌خواهی سیاسی از برخی نیروها در اقلیم کردستان عراق منتشر شده است.

بیانیه مرکز رسانه‌ای SDF که در آژانس خبری هاوار منتشر شد به شرح زیر است: «تمام اخباری که ادعا می‌کند «مظلوم کوبانی» فرمانده کل نیروهای ما در شهر سلیمانیه هدف حمله قرار گرفته است، صحت ندارد. فرمانده کل SDF در حال انجام وظایف خود است. اخبار منتشر شده تنها با هدف باج‌خواهی سیاسی علیه برخی نیروها در اقلیم کردستان عراق منتشر شده است.»

لازم به ذکر است در پی وقوع انفجار در فرودگاه سلیمانیه، برخی رسانه ها ادعا کردند مظلوم کوبانی که برای دیدار با مقامات ائتلاف بین المللی در سلیمانیه به سر می برد، هدف یک حمله پهپادی قرار گرفته است.

کد خبر 2754298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha