کشف و معدوم سازی بیش از ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در کردستان

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۲ فروردین امسال ۲۹ هزار و ۲۷۷ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف یا تاریخ مصرف گذشته در استان کشف و معدوم شد.

به گزارش کرد پرس، کمال ابراهیمی گفت: طبق روال سال های قبل، طرح سلامت نوروزی با هدف افزایش و ارتقا سلامت مردم و مسافرین و میهمانان نوروزی به ویژه در حوزه مواد غذایی از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته در استان آغاز شد.

وی به انجام ۲۲ هزار و ۳۶۵ مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کردستان طی مدت ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۲ فروردین سال جاری اشاره کرد و افزود: در این بازدیدها ۲۹۲ مورد اخطاریه بهداشتی صادر شده است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی کردستان از معرفی ۱۳۹ مورد از متخلفین بهداشتی به مراکز قضایی در مدت مذکور خبر داد و اظهار کرد: همچنین در این مدت با تشدید بازرسی ها، ۳۴ مورد از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به دلیل رعایت نکردن آیین نامه ها و مقررات بهداشت محیطی پلمب شدند.

ابراهیمی ادامه داد: در این مدت ۲۹ هزار و ۲۷۷ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف یا تاریخ مصرف گذشته در استان کشف و معدوم شد.

کد خبر 2754094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha